luni, 16 noiembrie 2009

portret in parcul carol

6 comentarii:

  1. Frumos. Ai incadrat bine, tehnic fotografia arata foarte bine. Subiectul insa este un pic crispat si trebuia sa comunici mai mult cu el ca sa ofere o stare pai putin tensionata imaginii.

    RăspundețiȘtergere
  2. "alex"-da, cred ca ai dreptate.
    eu una am stat de vorba cu modelul ..(crispata e de la frig) am incercat sa o fac sa se simta mai calda si nu am reusit ...mai am mult de invatat si la partea de comunicare cat si la partea tehnica.
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Ochii compenseaza prin caldura usoara crispare a buzelor. Bokehul ti-a iesit foarte bine si stiu pe pielea mea cat e de greu, pt ca am fost acolo.
    Felicitari,

    Razvan Dragoi-Grupa 105
    http://razvandragoi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte bun portretul
    este adevarat ca starea modelului nu este una foarte placuta dar avand in vedere situatia in care te aflai probabil mai bine nu se putea

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa incadrare, desi fata se vede un pic prea prelucrata, si-a pierdut din naturalete. dar, cum spuneam, excelenta incadrare.

    RăspundețiȘtergere