marți, 3 noiembrie 2009

toamna la mare




9 comentarii:

  1. asa frumos a fost la mare??? cred ca tu ai avut ochi mai buni ca mine pt a vedea si "imortaliza" (cum se zice :) ) toata frumusetea acelei zile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place prima fotografie, mai exact lumina ce cade pe cazino..eu totusi cred ca era mai de impact daca o trageai cu o focala mai scurta (am vazut din cele de la corbu ca ai in dotare asa ceva)si luata cumva mai din fata...prinsi norii de deasupra..ar fi fost dementiala...oricum, si asa este un cadru destul de reusit, totusi un pic cam gol in partea stanga, dar asta este strict parerea mea, asa ca ia-o ca atare..felicitari si tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru critici si complimente.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult prima fotografie. Cadrul, expunerea si profunzimea sunt foarte reusite. La cea de-a II-a si a III-a subiectul este un pic prea centrat si compozitia are de suferit. Uite: http://digital-photography-school.com/rule-of-thirds Aici ai niste informatii foarte bune privind incadrarea si regula treimilor. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai mult imi plac prima si cea de a treia
    la prima imi place foarte mult cerul cum a iesit si contrastul dintre culorile acestuia si cele ale cazinoului
    la cea de a treia imi place bokehul si incadrarea

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile 2 si 4 ,sunt deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  7. e bine la tine pe blog ...muncesti si se vede
    prinurmare iata parerea mea despre imaginile postate mai sus ..
    1 eu stiu de ce ... senzatia mea este de prabusire a cazino-ului ...iar pilcul de copaci este bine gasit in departare ...prea mult spatiu in fata ..!
    2 impecabil prins momentul...as fi incadrat mai strins ...adica fara santierul naval din zare
    3 si 4 ....fotografii de stare a 2a si ...atit

    RăspundețiȘtergere
  8. incerc de fiecare data sa fiu atenta la tot ce am invatat ...recunosc ca inca imi e greu ..mai am multe multe de invatat si de aceea va multumesc din suflet pt sfaturi si aprecieri

    RăspundețiȘtergere